Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Om bij ons te kunnen bestellen, kunt u kiezen uit bestellen met een account of zonder account. Voor meer informatie over het aanmaken van een account zie: “Hoe kan ik een account aanmaken?”.
Om een gewenst product te selecteren klikt u op “In Winkelwagen”. Het product wordt in de winkelwagen geplaatst en de pagina “Winkelwagen” wordt zichtbaar. Onder het besteloverzicht verschijnen twee opties: “Naar winkel” en “Bevestigen en verder gaan”. Klik op “Naar winkel” wanneer u meer producten wilt bestellen. Wanneer u de bestelling wilt plaatsen klikt u op “Bevestigen en verder gaan”. Vervolgens worden uw persoonlijke gegevens zichtbaar en heeft u de mogelijkheid om een betaalwijze te kiezen. Op deze pagina heeft u ook de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen en de optie om een cadeautekst aan de bestelling toe te voegen. Klik nogmaals op “Bevestigen en verder gaan”. Controleer uw persoonlijke gegevens en de bestelling altijd goed voordat u een bestelling definitief bevestigt. Per e-mail ontvangt u vervolgens een bevestiging van uw bestelling. U kunt ook uw bestelling ook per email sturen naar info@ellabacheshop.nl.

Bestellen met account of zonder account?
Bij ons kunt u bestellen zonder een account aan te maken. U kiest in dat geval voor “Bestellen zonder account”. Vul vervolgens de gegevens voor aflevering in en rond de bestelling af. Het is altijd mogelijk om op een later moment een account aan te maken. Wilt u een account aanmaken dan kiest u voor “Account aanmaken” en vult u uw gegevens in. Wanneer u een account aanmaakt, hoeft u slecht eenmaal uw gegevens in te voeren. Ook voor de volgende bestellingen. Daarnaast kunt u met uw account zien welke wijn u eerder heeft bestelt.
Heeft u reeds een account, kies dan voor “Ik heb een account en wil loggen”

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u een geplaatste bestelling wilt annuleren kunt u ons een email sturen (klantenservice@ellabache.nl). Houd er rekening mee dat het niet altijd mogelijk zal zijn om een bestelling te annuleren. De bestelling kan namelijk al verzonden zijn.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden door ons verzonden met PostNL. Zowel in Nederland als in het buitenland.

Vanaf welk bedrag geldt er gratis verzending?
Vanaf € 95,00 worden er geen bezorgkosten berekend. Verder kan er actiematig een product worden aangeboden zonder verzendkosten.

Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren ook in het buitenland en wel in de volgende landen: België, Duitsland, Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Groot Brittannie, Hongarije, Ierland, Italie, Letland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije, Spanje, Tsjechie, Zweden. De verzendkosten verschillen per land.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen € 5,95 per bestelling, ongeacht het aantal artikelen. Voor België en Duitsland bedragen de verzendkosten € 6,95. Voor informatie over de verzendkosten voor afleveradressen in andere landen dan België en Duitsland kunt u het land van bestemming selecteren in het bestelproces voor de actuele kosten. Ella Bache levert in Nederland, België, Duitsland, Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Groot Brittannië, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechie, Zweden.

Hoe snel wordt er geleverd?
Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, gaan wij over tot het verzenden van de desbetreffende bestelling. We streven ernaar om uw bestelling binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling op het door u opgegeven adres te bezorgen. De definitieve levertijd is afhankelijk van het moment en methode van betaling. Indien de levertijd onverhoopt wordt overschreden dan wordt u hiervan per op de hoogte gebracht.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Nadat u de bestelling heeft geplaatst en betaald, ontvangt u een bevestiging per email.

Ontvang ik een track&trace nummer van mijn bestelling?
Op de dag van ontvangst stuurt PostNL een bericht met afleverinformatie waaronder een track&trace nummer.